Året som gått

Inledde dagen med fika och muffins efter Leilas recept. Choklad med banan och hackad choklad... Riktigt goda faktiskt, om jag får säga det själv... Sen blidde det en promenad med storkokoflängen. Vi kämpade på och till slut var vi uppe i 11500 steg, så då tog vi oss hem.

Lite gäster och lite kladdkaka a la Leila. Den funkade oxå, enligt alla... Fast vad skulle de säga...

Så har jag sett i bloggar lite här och där att ni sammanfattar året som gått och så. Trevligt, men så ska man ju vara i form att minnas året som gått oxå.. Och kanske börja med att skriva gått med Å och inte med O... Nåväl.. Jag känner inte att jag gjorde något året som gick...

Jag började så smått att försöka rita med datorns klickverktyg, även kallat - musen.
Jag fikade på samma fik och samtidigt som Peter Siepen. (Han har varit tillsammans med Regina Lund). Och jo, Jugge/Jögge(?)
Jag fick hallen omtapetserad.
Tappat bort en tröja. (somär oanvänd till och med)
Såg ju naturligtvis SATC-filmen.
Flög luftballong med Fido.
Fick smak på auktioner.
Bakade en herrans massa muffins.
Och pluggade...
Ja, nä, det är väl det som jag lyckas skramla ihop då... Hehe...

Puss och kram på er!






Kommentarer
Marianne

God fortsättning önskar jag dig och att 2009 blir ett bra år!

2009-01-02 @ 15:12:30
URL: http://nyaaventyr.blogspot.com
leopardia

marianne: TACK! och detsamma önskar jag dig!

2009-01-02 @ 16:22:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0