Fotografi och reklamfilm


Eftersom Smartphoto.se är en trevlig liten fotobutik på nätet, som benämner sig just som "din fotobutik på nätet", så sa jag inte nej till när jag fick förfrågan om att visa denna video på min blogg.



Hos smartphoto kan du beställa mängder av roliga fotopresenter; allt från canvastavlor till fotoböcker till kaffekoppar och dylikt. Du kan ju även så klart även framkalla dina bilder till pappersformat i olika storlekar. I den, enligt mig, läckra reklamfilmen ovan, så ser ni exempel på flera av produkterna jag pratar om.

Melodifestivalen har ju redan varit

Jag har inte riktigt hunnit med det här med att kommentera Mello, men tittat har jag gjort. Och Lorran vann ju, vilket enligt mig funkar finfint.

Annars har jag hunnit göra en liten affärsplan. Har dock inga planer på att starta igång, då jag inte riktigt har råd.
Jag har även hunnit bli nekad a-kassa med motiveringen att jag ses som studerande. Jag skickade in en ansökan om att få studera på deltid samtidigt, men icke sa nicke och vips blev jag av med a-kassan. För jo, jag är arbetslös, vilket ställer till det lite. Men jag är inte orolig, jag tror att allt löser sig.

Just nu håller jag på att packa ihop saker för ett föräldrabesök. Jösses vad kassar det blir. Ja, med saker som inte ska finnas kvar här hemma hos mig. Men å andra sidan är det ju gött mos, för min del.

Ciao

Ett litet tips

Ett litet tips angående mensskydd. Något som borde vara gratis, men som tyvärr inte är det. Nåväl, det finns en sajt som heter Tampoons For Fre, där du enkelt blir medlem. Det fungerar helt enkelt så här;

  1. Gå in på www.tamponsforfree.se och registrera dig
  2. Tampongerna skickas hem till dig - du får ett paket med 8 tamponger per utskick.
  3. Samtidigt som du får hem tampongerna får du även ett nyhetsbrev som länkar dig vidare till Kampanjutvärderingen som består av max 10 frågor. Svarar du på dessa frågor kvalificeras du även till nästa utskick av tamponger - helt gratis.

Jag tror att det brukar vara ett utskick varje månad, så om du inte har något emot lite reklamfinansierade mensskydd är det ju bara att passa på.

Ciao


RSS 2.0