lite inrop från auktionen

Så där, slänger in lite bilder från gårdagens auktion... Ja, jag fick lite storhetsvansinne, men, men...



Dessa i en kartong med tallrikar för en tia, men det var bara för att jag tänkte ge dem till en kvinna som samlar på allt med katter... och i kartongen var det mesta andra trasigt, men jag hittade en tallrik med stockholm på, så det var lite fint...



Betalade förvisso 70 spänn för dessa ramar, men det blir ju ändå billigare än på Ikea... och finare...



Köpte stolar i teakfärg, med dessa sitsar till. Fyra stycken för 50 kr. Tänker nämligen sno ett teakbord från stugan. Ett som går att höja så att jag kan ha det till köksbord, så dessa passar lite bättre till än de gröna jag har nu... Ska ta reda på om tyget är nåt speciellt, eller vilket årtionde det kommer ifrån, jaja...



Och så en radio för 25 pix. De är ju så snygga de här, att jag var ju bara tvungen... Lite sorgligt är det ju att allt ska börja sändas digitalt, men, men....

Det var det.

Puss och kram


Andra bloggar om: , , , , , ,



Kommentarer
Panki

Åh va fina saker!

2008-07-20 @ 11:34:23
URL: http://pancake.webblogg.se/
Fido

Ramarna var verkligen ett kap! :D

När jag flyttar till större ska jag skaffa en massa ramar för jag vill ha en massa foton på mina nära och kära framme. Känns som jag bor för litet för det nu...

2008-07-20 @ 19:00:57
Barbamorsan

Katt tallrikarna gjorde mig lite orolig, skönt att höra att de var till någon annan ;) håller med Fido ang. ramarna. Tack för mobil blogg infon! Ha det gott o kram.

2008-07-20 @ 21:51:46
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
leopardia

panki: jag tycker att du är fin :)



fido: kap och kap, man ska ju egentligen ha nån vägg att hänga dem på =/



barbamorsan: haha, nä, några kattallrikar i plast var väl inte direkt nåt jag var ute efter... men ja...

2008-07-20 @ 22:16:52
Maria

tack tack ;) e inte så nöjd me bilden, men man får ta d man hittar när man inte fotar själv, hihi

2008-07-21 @ 07:27:09
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
bluie

kan du inte lägga upp en bild på stolarna?

2008-07-27 @ 17:53:30
leopardia

bluie: just nu är de i bergslagen och jag i skåne, så just nu kan jag inte... men de är rätt vanliga stolar :)

2008-07-27 @ 18:57:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0