Jag tänkte att jag skulle komma med ett tips


Ni vet hur man vid olika lärosäten och i olika klasser och inom olika ämnen får lära sig något som är det där allra viktigaste. När jag pluggade journalistik var det Slaget vid Hastings. Inte mer än att det skedde år 1066. Fråga mig inte varför, men det var lite "Om du inte kan något annat så ska du iallafall veta att Slaget vid Hastings var 1066". När jag gick i högstadiet var det att medar inte kan dansa. Därav kan man inte skriva medanS, hur mycket man än säger det i talspråk.

Så nu tänkte jag att jag skulle göra er en tjänst, eller ja, att jag skulle komma med ett tips på vad ni bör kunna för att era barn inte ska bli knarkare. För det är så, att om man kan sin kolonnordning, då blir ens barn inte knarkare!

Here you go:




Ciao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0