Hipp hipp

Hurra för mig! Födelsedagen firades i Liljeholmen och med glass i solen. Men tidigare har jag fått en ångkokare från Hackman, eller ja, inte av Hackman, men deras ångkokare. Nåväl, nu har jag iallafall testat ångkokta färskpotatisar med gräslök. MUMS! Och ett litet husmorstips till alla som köper sig en kruka gräslök - min gräslök lyckades övervintra inomhus. Små saker som gör en glad.

Annars har ännu en dag gått utan att något pluggande blivit gjort. Shame on me! Men jag måste sluta fokusera på allt jag inte gör och fokusera på det jag gör. Det handlar ju om att uppleva sitt liv, inte bara att färdas.

Imorn ska jag äntligen få träffa Fidolito, som tagit sig tillbaks till Sverige. OCH lilla Empeliempan och Pannkakan! Och förhoppningsvis massor med andra glada spättor.

Ciao



Kommentarer
Viktoriae - En må bra blogg

Hej! Du vann i min boktävling :)Skicka ett mail till mig med adressuppgifter så skickar jag boken så fort jag kan! Grattis! Kram

2011-06-07 @ 09:20:31
URL: http://viktoriae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0