Lite energikakor och inspiration

Jag snubblade över Runes energikaka. Dock inte i verkligheten utan endast via internet...
Jag tyckte att det lät toppen, dels för att energi alltid är bra, men också för att de inte innehöll något konstigt jox, så som tillsatser. Det är sånt jag vill testa. Tycker att vi får i oss alldeles för mycket tillsatser och skräp genom den matkultur vi har idag.

Men sen såg jag ju även att Evy Palm har varit med och bakat sin version av Runekakan. Den är toppad med blåbär. Och blåbär är bland det nyttigaste som finns. Så nu vill jag verkligen testa Runekakan. Men inte bara därför. Evy Palm tillhör ju en av de människor som fyller en med total inspiration. Som 46-åring deltog hon i sitt första OS. Jag tror att hon började springa när hon var 34. Men inte nog med det - hon är långdistanslöpare. Hur coolt är inte det?!

ciao



Kommentarer
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Tack för att du var med och tävlade om produkter från Reztart! Kika in och se vem som vann! :)



Var gärna med i min minitävling som avslutas nästa vecka! En kommentar är allt som behövs! :D

http://adaras.se/2011/july/minitavling-vinn-anti-mygg-armband.html#comment



Kram!

2011-07-05 @ 00:30:03
URL: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0