Söndag och regn

Lite spännande är det att vänta på resultat. Ska jag bli godkänd eller inte. Jo, det handlar om uppsatsen jag råkade skriva färdigt under julledigheten. Och om den blir godkänd så blir det plugga av nu i vår. Så kan det gå. Ska dock maila iväg en liten spontanansökan till ett tv-program, som jag gärna är med och gör. Nåja.

Idag har jag inga direkta planer, så jag tänkte att jag skulle lägga mig och läsa Guccikrigen. Jag funderar på nästa uppsats och vilket ämne jag ska välja där. Funderar löst på mode och konst, men man måste ju fnula in något nytt. Och ja, gärna något man har lite koll på själv, så att det inte blir ett alltför slitsamt jobb.

Annars har jag hunnit lämna iväg ett gäng böcker till loppisen och till byteshyllan på skolan.

Fick förresten ett paket från Cliniderm på posten här förut och jag har någon presentask kvar, så ifall någon vill ha, så kan ni ju hojta till, ska jag se vad jag kan göra. Cliniderm är en hudvårdsserie som är anpassad för vårt nodriska torra och växlande klimat. Så här ser den ut iallafall;



Den lilla boxen.

Fick dessa genom Buzzador, som är ett företag som ger dig tillfälle att testa nya produkter, så att du kan buzza om dem. Buzza är att man informerar andra om att dessa produkter finns, samt vad man själv tyckte om dem, så klart.

Puss och kram



Kommentarer
Malin

Jag skulle jättegärna vilja testa ett paket!

2011-01-17 @ 11:25:11
URL: http://majblomma.wordpress.com
Pelin

Åh jag är mycket intresserad! Har testa Cliniderm i vinter och min vinterdöd hud är mycket nöjd. Skulle vara kul att se vad mer dom har.

2011-01-17 @ 13:01:42
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
leopardia

Jag ska se vad jag kan göra åt era viljor och intressen :)

2011-01-17 @ 16:55:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0