For the Win

Efter att ha läst både hos Ulrika och Lotten har jag fnissat flera gånger. Och jo, gott folk, läs kommentarerna också. Det finns en unik behållning i det.

Men det slog mig att jag bara på några få dagar har börjat använda FTW. På några usla timmar säger jag att saker är For The Win. Saker jag tidigare sa 'is the shit', men ITS känns ju sååå förra året helt plötsligt. Och nej, jag kan inte sluta. På spåret FTW liksom! Som någon fyllepensionär i en 30+kropp med en kolloungdoms språk. Nåväl.

Efter melodifestivalen sa min kära mor om Danny
- Han borde åka ut för att han har så fula byxor på sig!
Tyvärr minns jag inte vad han hade för byxor på sig, eller ens tänkte på det. Men det är väl sånt man har google till?!



Ciao!



Kommentarer
Fidolin

Haha, hon är rolig din mor, det är väl vanliga byxor det där, eller? :)

2011-02-09 @ 06:06:06
URL: http://fiafidolin.blogg.se/
Panki

Jag fick lite Bros-vibbar när jag såg Danny.

2011-02-09 @ 09:29:57
URL: http://pancake.webblogg.se/
amanda

Men strunta i byxorna för f*n!! Han var ju dööösnygg för övrigt, läcker och dessutom så ägde han hela scenen med sin fantastiska röst!

2011-02-09 @ 10:52:54
leopardia

Fido: haha, jag vet inte, de hängde väl i skrevet eller nåt...



Panki: Det fick ju inte jag, men å andra sidan är jag inget Dannyfan... Men Bros FTW liksom.



Amanda: haha! ja, han gick ju vidare, så...

2011-02-09 @ 11:10:58
Jennifer

Jag håller allt med Amanda. Inte hänger jag upp mej på detaljen med brallorna. Har sett Danny rätt mkt IRL. Nån snyggare och charmigare kille finns inte på denna jord! Helt rätt självklart att han gick vidare. Den enda som kunde sjunga och som hade en bra låt enligt mej.

2011-02-09 @ 20:35:06
Jennifer

Jag håller allt med Amanda. Inte hänger jag upp mej på detaljen med brallorna. Har sett Danny rätt mkt IRL. Nån snyggare och charmigare kille finns inte på denna jord! Helt rätt självklart att han gick vidare. Den enda som kunde sjunga och som hade en bra låt enligt mej.

2011-02-09 @ 20:35:33
leopardia

Jennifer: Jag har helt ärligt talat ingen koll på Danny eller hans karriär eller klädval, men jag tycker det är bra roligt när min 70-åriga mamma kläcker ur sig sådana där saker.

2011-02-09 @ 21:06:32
Jennifer

okey, men jag tkr inte att det var ett dugg jävla kul! Hon borde lyssnat på hans underbara röst istället. och sen hade hon aldrig sagt så om hon sett honom live och träffat honom och du har ju aldrig gjort det heller så då blir det ju ännu mer ointressant vad du och hon tycker.

2011-02-09 @ 23:24:30
Panki

Hahahaha jag döööör av skratt nu!

Får flashbacks till när Håkan åkte ut ur baren för 100 år sen och det stod småtjejer utanför och gräääät och sa att Achberg va dum i huvudet hahaha!

Hahaha kommer aldrig att sluta skratta nu!

2011-02-10 @ 09:27:36
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

Jennifer: Oj, jag har skapat hat på internet :-O



Panki: hehe, det är ju så ruttet, men man kan ju inte låååta bli.

2011-02-10 @ 11:00:23
smultris

haha, men vad fan är det här :) :)



det är ju hysteriskt kul med en 70-årig mamma som har åsikter om klädval på kändisar ;)

och big deal om killen är trevlig IRL eller inte... WTFC... Who The Fuck Cares liksom :)



2011-02-10 @ 11:28:11
URL: http://www.smultris.se
leopardia

Smultris: haha, ja, jag tyckte att hon var jättelustigt, särskilt eftersom det var det hon hade att säga om festivalen, typ... OCH ifall hon hade träffat honom IRL och sagt att han är den snyggaste killen som går på denna jord, hade jag nog sagt upp bekantskapen med henne ;)

2011-02-10 @ 11:44:39
smultris

och jag tycker det skulle vara hysteriskt kul om din mamma hade en relation med Danny också, det kan man kalla lammkött ;)

2011-02-10 @ 12:22:49
URL: http://www.smultris.se
leopardia

Smultris: Haha, och jag skulle få kalla honom för pappa Danny...! Eller så kanske hon faktiskt har en relation med Danny och försöker dölja det genom att ha åsikter om hans byxor, på ett litet så där fjortissätt ;)

2011-02-10 @ 12:30:30
smultris

ja exakt, som med bögar som har relationer med flickor bara för att ingen ska förstå att dom är bögar fast alla egentligen redan vet ;)



Danny och din mamma, fjortishångel och hålla handen... Det är lite vackert att tänka den tanken ;)

2011-02-10 @ 12:48:31
URL: http://www.smultris.se
leopardia

Smultris: Jag känner att jag snart måste ringa aftonbladet och tipsa om Dannys nya kärlek..! (nu kommer min pappa att läsa det här och undra vad jag håller på med för trams, haha. Puss pappa! Ps. Du får fråga mamma vad det är hon håller på med istället!)

2011-02-10 @ 13:00:12
smultris

hoppsan... förlåt "pappa", såklart mamsen inte vill ha ett lammkött med så fula byxor :)

2011-02-10 @ 13:02:29
URL: http://www.smultris.se
leopardia

Smultris: Haha, MEN man ska inte vara för säker! Jag kanske får ringa aftonbladet och gråta ut över att jag just förlorat min plastpappa...

2011-02-10 @ 13:10:48
Fidolin

Hahahahaha, Jennifer liksom.... :D

Håller med Panki om Håkan-vibbarna där liksom.

2011-02-10 @ 22:43:42
URL: http://fiafidolin.blogg.se/
ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, ja denna fråga skickas till lite olika bloggar :)



Jag undrar om du har sätt både Sex and the city & vänner och isf vilken tycker du är bäst?

svara i min this or that fråga om du har lust, vore kul att se hur folk resonerar! :)



http://robinhoods.se/2011/february/this-or-that-satc-vs-friends.html#comment

2011-02-12 @ 14:39:23
URL: http://robinhoods.se
Sandra Olander

hej va kul att du är med på en av mina tävlingar=)

Har fixat till länken nu med tack för att du sa till!!!

Ha en bra dag och lycka till kram sandra

2011-02-15 @ 07:38:14
URL: http://mondoblog.se/mitt/13985


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0