Mello Jello

Jag har alltid undrat om Richard Olsson skriver sina egna manus eller inte... Och Marie Serneholt ser ut som den där retuscherade Ralph Lauren-modellen ...

Dilba
”Try again”

Jag försöker förstå kombinationen av låt, kläder och dans och ja, Dilba... Ärligt så känns den som en av Madonnas dåliga låtar... Det är förvisso snyggt, men obegripligt.

Swingfly
“Me and my drum”

Varför ska tjejerna dansa? kunde de inte ha stått där och bara trummat sig igenom numret?

Jenny Silver
"Something in you eyes"

Jag gillar Jenny Silver, så det här ska bli spännande ... Oj, plagiat, men det hör man ju titt som tätt i dessa sammanhang, så det gör ju inget... Är det samma producenter bakom den här som bakom A-teens?

Jonas Matsson
”On my own”

Googlade just Jonas Matsson, tror att jag missade vart han kom ifrån .. Det är väl kanske ingen sångprestation som kommer att knocka norrmännen. (tänker på deras bidrag förra året) Känner att 90-talsmodet är tillbaka igen. Hello Beverly Hills 90210.

Le Kid
”Oh my God”

De här borde gå vidare rakt av på grund av klädsel och scenografin!

Rasmus Viberg
”Social butterfly”

Hahaha! Undra hur de tänkte med det här scenframträdandet. Låten, inget fel på.

Pernilla Andersson
”Desperados”

Kanske att jag tycker att fru Dregen är lite för bra för det här sammanhanget. Stort + för att hon sjunger på svenska. (inte för att jag är nationalistisk, jag tycker bara att det är roligare när låtarna är på hemspråket så att säga)

Danny
”In the club”

Som vanligt undrar jag vem är idol-Danny och vem är idol-Ola... OMG vad dåligt, för att använda mig av Le Kid lite...

Och här är vad DN tyckteoch AB...

Puss och kram

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0