dagens dag

Imorn är det pressvisning på antikmässan, så planen är att ta sig dit. Det innebär att idag blir det plugga av. Jag skulle behöva skriva tentan i riktigt rask takt, så att jag kan fokusera på italienskan. Lite så där med tanke på att jag ligger 3 veckor efter där. Eller ja, egentligen inte helt och fullt kanske, eftersom jag har läst lite italienska förut, men det kan ju vara bra att plugga ordentligt den här gången.

Delkursen, som tentan gäller handlar om genus. Och ja, konst så klart. Men det betyder ju inte att man inte kan ägna sig åt andra konstteorier. Min söta mor som var snabb i tanken och ringde och väckte mig för att jag skulle få se Ernst Billgren i Godmorgon Sverige.

Ciao





Kommentarer
ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, skulle du vilja ha ett eget inlägg med valfri text,länk & bild + en bildlänk i menyn i min blogg? var då med om att bli helgens blogg genom att läsa det här inlägget: http://robinhoods.se/2011/february/helgens-blogg.html#comment

2011-02-17 @ 19:37:09
URL: http://robinhoods.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0