Springsjas, någon?!

Är så trött i ögonen att jag förstår hur barn som drabbas av John Blund, den lille spjuvern, känner sig. Vaken efter 5 och upp kl 9 och så har det varit ett bra tag nu, med lite variation på tiderna. Jag kan bara inte somna på nätterna. Det är som att jag inte vill somna. Nåväl jag ska inte gnälla över det, det är mest bara att grus i ögonen gör det bra osuget att plugga - och jag måååste plugga.

In your face! (i ditt ansikte!) Så fick jag G på tentan i italienska. Med tio poängs marginal. Vet inte hur det gick till. Stryk borde jag få, som lyckades utan att plugga.

Nästa gång jag köper mjölk ska jag köpa två liter och lägga en i frysen. Det får vara slut på optimismen att jag ska orka gå och handla. Kan inte springsjasar bli ett yrke igen. Kan man ringa nån som handlar åt en för30 spänn och en klapp på axeln.

Jag vill ju ha kaaaaaaaaaaffe!!

Om jag var diktator så skulle världen se annorlunda ut, det kan jag säga.

Och just ja, VG på den andra tentan med uppsatsen som examination. Men där var jag ju engagerad iallafall. Även om jag råkade påstå att en fallos var vågrät. Men ey, man kan ju inte ha alla snören av rött i skallen samtidigt.

Behöver inspiration till ordet 'mångfald'. Bilder. Musik. Känsla.
Man säger ju inte gärna att 'här var det mångfald i skogen' bara för att det växer både lingon, blåbär och tranbär där. Liksom.

Inom snar framtid tänker jag återkomma med en bokrecension och en skööööönhetsproduktsrecension. Skön hets?! Jojo.

Ciao



Kommentarer
Panki

Sei il migliore!

bacio

2011-04-03 @ 22:57:04
URL: http://pancake.webblogg.se/
Far Lars

det kommer väl någon Springsjas ibland

eller

2011-04-05 @ 09:58:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0