Sugen på tidningar

Jag sitter och klickar mig fram lite bland olika tidningar som finns hos Tidningskungen.se, de har ju en hel del pernumerationserbjudanden. Det är ju rätt skönt att slippa alla dessa 'tillsvidare prenumerationer' man annars brukar råka ut för. Iallafall för en sån som mig, som inte läser tidningarna som dimper ner så där på en gång och då lätt kan missa att öppna ett nummer där fakturan ligger. Eller missa det där med att säga upp prenumerationen när tiden gått ut. Och nu funderar jag på att åter ta mig tid att götta mig i ett magasin.

Det finns ju några att välja på. Och det finns ett gäng som intresserar mig.
Vi har ju
Konstvärlden & Disajn
Konstperspektiv
Elle
PS!
Modern Psykologi
Paletten
Bang
Antikvärlden
Antik & Auktion

Och sen kanske det är lite pensionärsvarning på mig nu, men jag hittade just Minnenas Journal, som jag tyckte verkade trevlig.
Och sen hittade jag Airbrush Action, om airbrushkonst och där skaparna själva ger steg för steg-instruktioner.
Och ja, sen finns ju förstås alltid Vouge. Jag ångar fortfarande att jag inte kom mig för att köpa numret av italienska vouge, när jag var i Florens.

PS! är ju en tidning jag har prenumererat på tidigare och som jag gillat mycket. Den handlar om peronlig utveckling och psykologi. De har artiklar om hur man kan hitta sin energi, yoga, personporträtt och sådana som passar mig, som handen i handsken -  'från dumduktig till smartlat'

Så ja, nu ska jag ju bara bestämma mig också.


Puss och kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0