Jeppelijepp

Jag sitter just nu och funderar om jeppe är ett godkänt ord i alfapetet. Det är sånna små funderingar man kan roa sig med på kvällskvisten.

Min bästis Fido bor ju numer i Australien. Jag saknar enormt. Och ändå så var vi skitdåliga på att komma oss för med att ses när hon bodde hemma, men ändock... Men hon har ju en blogg.

Idag fick jag mitt paket från Panduro. Det innehöll cement, formar, ett smyckeskit , ett X och två scrapbook-block. Och jag bara längtar efter att få sätta tänderna i mina presenter.

Har börjat kolla på Dark Angel. Jag vet inte riktigt vad jag tycker, man kan säga som så att det går ju att se på, men jag hoppas ändå att det bara finns en säsong, så att jag inte måste köpa fler bara för att få veta hur det går...



Puss och kram



Kommentarer
FiaFidolin

Puss min söta Leopardia! <3

2010-03-04 @ 08:02:02
URL: http://fiafidolin.blogg.se/
dess

det finns nog fler kan jag lova :P



sen kom jag ju på att du skulle ha försökt fått prov på krympplast och fimolera (eller va de heter) :) har inte prövat leran men den verkar ju rolig!

2010-03-04 @ 16:12:13
Leia

Ahhh! Visste inte att Fido hade blogg! Klart Jeppe maste va ett ord..eller? Kram

2010-03-04 @ 17:36:32
URL: http://leia.webblogg.se/
leopardia

Fido: puss :)



Dess: jag trodde ju att det var prover, hej 3kg cement... Kom oxå på det där med krympplast, men, men...

Såg nu att det finns två säsonger, hoppas bara att den slutar där och det inte bara är ett oslut...



Leia: men nu vet du :) Jag får testa nån gång, för jag vet inte, det kanske räknas som slang...

2010-03-06 @ 02:11:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0