Intet nytt

Det blev ingen melodifestival för mig i helgen. Jag tillbringade istället 5 timmar på Ikea, på lördagen. Som sällskapsdam, skulle man kunna säga. För det jag köpte var två glas, eftersom jag har något minne av att jag råkat krossa något, 3 bestickkorgar - tanken är att hänga dem på elementet och ha fjärrkontroller i, chips - ingen höjdare och så några energilampor. Sen blev det kebab och Swordfish följt av Criminal Minds och deck. På söndagen blev det en promenad till Bauhaus, också som sällskap - enbart. Och så var helgen slut.

Idag blev det 8 timmar framför datorn. Och ännu fler när jag sen kom hem. Men jag har fått gjort det som var planen iallfall och imorn är det nya tag igen.

Den här bokrecensionen jag skrivit i skallen har trillat ur, får försöka leta på den igen i helgen, när jag kanske, förhoppningsvis, har lite tid.

Imorn är det iallafall jobb och sen kurs.

Gaaah, jag vill klippa mig, jag behöver få mitt hår kapat. Det blir liksom fett på en dag och är ändå elektriskt, tror att det behöver en rejäl toppning. Problemet är att jag inte vet vart. För jag är inte nöjd med någon av dem jag har testat här i Stockholm. Jag vill klippa mig hos Simon på landet, dock är det ju inte så att man reser en cirkus 20 mil hur som helst för att få en sax i håret...

Just ja, nu ska jag nog ta en titt på Bokus och sen hopp i säng.

Puss och kram



Kommentarer
blackart

AAAA. Det där med håret. jag har samma problem. det gör mej galen. dessutom är mitt hår sådär tramsigt tunt och äckelpäckel, typ spindeltråd. blä. vem ska man suga av för att få ett tjockt, långt, svallande hår liksom?!

2010-03-03 @ 07:56:45
URL: http://dildo.icky.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0