dagen igår

Igår hjälpte jag till vid en annan produktion. Ni vet, de måste ju repetera lite och testa tekniken och sånt innan de spelar in, så jag spelade Erik.



Jag spelade förvisso bra mycket drygare än vad han är i det här klippet, bara för att för mig är Erik killen som söp konstant och skrev i Slitz om att brudar inte kan supa. Typ. Men det var kul att få testa på nåt nytt.

Nästa vecka är det Gårdinger som ska vara med. Det som är lite roligt är att de har valt att låsa in honom tillsammans med Patrik Sjöberg och Glenn Hysén...

Nu ska jag nog krypa ner i sängen och se ett avsnitt av Mellis, men sen måste jag väl börja fundera på att skriva bokrecension och på att städa. Recensionen gäller denna bok.

Puss och kram





Kommentarer
Far Lars

krypa ner i sängen nu, du har väl inte krypit upp än idag, och hemstädningen kommer nästa vecka

2010-03-20 @ 17:18:59
sara whitmore

fin blogg!!<3

2010-03-21 @ 14:25:59
URL: http://sarapiper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0