hus och jobb

Med risk för åtal för att jag befinner mig på privat mark utan tillstånd, så...

 

Mitt drömhus. Jodå. Dock tror jag inte att de får 1,2 mille, men det är värt det. Det är fridens och lugnets boning!

 

Jag har verkligen mitt drömjobb. Det är lite märkligt. Okej att det inte är särskilt glamouröst med röda mattor som rullas ut, men det är ju en produktion jag älskar... Och det känns bra. Det är ju få förunnat att få prova på sitt drömjobb.

 

Nej, dags att hänga tvätten och ta sig en dusch.

 



Kommentarer
Panki

Underbart hus! Köööööp!

2010-06-08 @ 20:44:45
URL: http://pancake.webblogg.se/
dess

Jäla fint hus! :D köp köp köp! så kan jag komma och bo i ett hörn?!?! :d

2010-06-08 @ 22:09:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0