saker och andra baggar

Jag har just insett att imorn har jag saker att göra från kl 6 på morgonen till tjugo över 8 på kvällen. Vilket naturligtvis är helt normalt för normala människor, men inte för mig. Tiden bara rinner iväg och jag ligger konstant efter. Jag vet att jag hela tiden gnäller om hur jag ligger efter och inser att jag borde styra upp det hela med någon from av schema. Men, men.

Jag kikade lite lätt på Guldbaggegalan igår. Fråga mig inte vad Pia Johansson hade på sig, men visst, alla kan inte vara eniga när det gäller kläder och klädsmak. Någonstans där mitt i publiken såg man Yvonne Lombard skymta och jag känner att jag vill träffa henne för att fråga vart hon får tag i alla sina underbart häftiga och vackra glasögon. Det är stil på den kvinnan.

http://www.stureplan.se/articles/10619/images/article_image_ef52c42f467c1feb.jpg

Nåja, puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0