så ska hårfärgen sköljas ur

Egentligen hade jag tänkt att jag skulle presentera min nu utflyttade kombo, med en serie bilder. Så där, så ni får se vem jag delade lägenhet med i 2 månader, eller hur länge det nu var. Men så blir det inte, däremot blir det en bild;



För bland min kombos (kompis, bo ihop, kombo istället för sambo), grejer så hittade jag en gasmask. Den var jag ju naturligvis tvungen att studera närmre. Det är ju tur att om det skulle behövas gasmasker, så är iallafall folk rätt söta i dem. För nog ser man ut som en liten gnurf?! Okej, nu ser väl kanske inte gasmasker ut så här nu för tiden, men jag tycker att de borde det.

Jag håller på och färgar håret. Eller rättare sagt, jag väntar på att tiden ska gå så att jag kan skölja ur färgen. Sen ska det skrivas opponeringslista och så borde jag plocka ihop sakerna till Dess, för det har jag inte gjort och risken att hon måste vänta tills på fredag är rätt stor... För det är två saker jag inte riktigt vet vart jag placerade efter att jag hållt dem i min hand.

Puss och kram



Kommentarer
Far Lars

du är dig lik

2010-01-14 @ 13:35:33
Annika

Gnurf? Jag fick mig ett morgonfniss nu...

Ja, jo, lite söta kanske?

Ja, lägg ut lite bilder på kombon...

Hihi!!

2010-01-14 @ 14:17:10
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0