mitt i natten

Jag tror inte att jag på rak arm vet om en enda person i min omgängeskrets eller deras omgängeskrets, som använder brun utan sol eller någon bruningsprodukt. Just nu är det lite synd, för jag sitter med två oanvända flaskor med någon kräm och har ingen att ge dem till.

Ingen rast ingen ro - mailet från adlibris, som jag tog förgivet var ett bekräftlsemail, visade sig vara ett 'sorry, din beställning går inte att slutföra'-mail. Otur. Har dock lyckats hitta tre av texterna ur boken på Jstor. Vilket innebär att en text saknas för att behovet ska vara tillgodosett. Nåväl.

Läste om en stackars bollkalle som kissat på sig på planen under en tennismatch. Undra hur man kommer över något sådant. Det gick inte heller att spela på fläcken utan matchen avbröts i en timme eller nåt innan allt var fixat.

puss och kram



Kommentarer
Anna (Sthlm)

Du kan skicka dem till mig! :)

2010-01-25 @ 12:23:06
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com
leopardia

Anna: har du vägarna förbi nationalmuseum eller moderna på onsdag kan jag ta med mig, annars kan vi lösa det på något annat sätt :) om du mailar över din adress eller nåt.

2010-01-25 @ 18:02:20
Blom & Hilton

Wuho lets sell our soul to fashion!

2010-01-26 @ 17:47:20
URL: http://fashionmonsters.blogg.se/
Anna (Sthlm)

Om du ändå annars bara ska slänga dem så tar jag dem gärna. Kan dock inte gå förbi där idag? När är du där nästa gång?

2010-01-27 @ 12:25:14
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com
leopardia

Anna: jag vet inte vad jag ska göra med dem annars riktigt, så du får dem gärna :) jag kan nämna att det är Loréal, men jag vet inte när jag ska in till stan nästa gång, men jag kan hojta till hos dig. Annars är det bara du hojtar till nån dag när du kan...

2010-01-29 @ 18:41:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0