chokladkarameller


Tydligen har jag hamnat i något slags vakuum, ligger efter med allt, som vanligt och lyckas knappt svara på mail, sms, kommentarer eller något annat. Det känns lite utbränt, men jag tror mer att det är vanlig energibrist.

Idag har jag knåpat ihop en cirkus 7 sidor uppsats, som kanske kan funka. Vissa saker måste strykas, som när jag hävdar att Lindberg säger något jag inte alls kan hitta igen i boken jag har... Eller så. Och vissa saker måste filas lite mer på, det som klistrades in sist. Jag vet inte, jag känner dock hur tråkigt allt är och vet inte hur jag ska piffa till det, men samtidigt - hur många uppsatser är intressanta egentligen...

Nå, lite kasst ljud, eller inte så lite heller, man får typ sitta i datorn för att höra vad som sägs, men, men...



Receptet är 2 msk smör, 2 kkp socker, en halv kkp mjölk, en msk kakao - koka i ca 15 min - kör vattenglastestet. Det är hårda chokladkarameller. Nu fick jag koka dem i typ en halvtimme kändes det som iallfall, tjockbottnad kastrull gissar jag på...

Puss och kram





Kommentarer
Sandra

Åååhh jag håller med.. det går liksom inte att plugga.. hjärnan är lika funktionell som gröt på den punkten. Jag har tenta på fredag men inte har jag orkat bry mitt huvud om sånt..

Kom förresten o tänka på att jag följt din blogg i säkert två år snart =) vissa hänger kvar!

God fortsättning!

2010-01-04 @ 12:13:25
URL: http://viktigtstrunt.blogg.se/
leopardia

Sandra: man kan säga att jag borde kölhalas som lämnade in en sån usel uppsats och att tentan gick åt skogen, men lika glad för det är jag, för plugga är ju ändå det bästa som finns! Eller nåt :)

Haha, ojdå, ja, jag vet inte hur länge jag hållt på och kikat i din sjukt roliga blogg...

2010-01-12 @ 20:04:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0