Nej, jag ska inte shoppa

Nej, jag ska inte handla något på Antikmässan. Nej, jag ska inte handla något på Antikmässan.



Men jag är bra sugen. Och jag är helt galen i mina tankar på att köpa konst.

Annars kan jag ju tipsa om en trevlig bok. Som alldeles strax kommer finnas till försäljning. Pontus och Sofia Silverstolpe har skrivit om några av Sveriges antikhandlare och den innehåller både personporträtt och tips på vad man som köpare ska hålla utkik efter. Och den innehåller även massor med jättefina bilder.

Nä, dags att försöka varva ner så att jag lyckas sova gott och är utvilad inför morgondagen.

Puss och kram





Kommentarer
Emma

Tack :) Älskar vårblommor. Det kan verkligen göra att man får lite mer vårkänslor, vilket behövs nu :)

2010-02-18 @ 07:57:49
URL: http://petersson84.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0