Leopardia twittrar

Tänkte att det kanske var dags att skaffa sig twitter: http://twitter.com/LeopardiaS

Kanske att jag borde göra något vettigt, som att tvätta alla vita blusar som hängt oanvända i garderoben så länge att de gulnat... Hur mycket vita kläder kan en människa egentligen behöva ha?! Tydligen inga, om man utgår från gulnaden. Dock tänker jag alltid att jag måste ha - till slips. Men aaa, som alltid föredrar jag svart.

Jag har inte längre några förhoppningar om att få förlängt kontrakt på mitt nuvarande jobb. Känns som att jag varit hemma för många dagar. Men jag får väl kompensera med lite gratisjobb. Och så har vi ju den där uppsatsen som borde varit klar nu. Åååh, vad jag vill vara med i Beppes Godnattstund och kunna ropa: Färdig!

Puss och kram



Kommentarer
Trollet

Hmmm... vet inte om det raknas som "nanting vettigt" att tvatta en bunt vita blusar som man anda aldrig kommer att anvanda... ;)

puss

2010-12-03 @ 06:09:36
URL: http://fiafidolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0