Ett litet inlägg på kvällskvisten

Den här dagen har bestått av ett evigt googlande med en loppispaus. Fyndade väl inget direkt. Köpte några böcker och ett par solglasögon från 70-talet.

Har väl börjat om för ungefär 3e gången på tavlan jag målar och nepp, inget blir som jag vill. Men skam den som ger sig.

Påtal om böcker så hittade jag en trevlig utlottning hos Blogg Magazine, som jag tycker ni kan kolla in.

Själv ska jag se lite på Criminal Minds och ja, kanske sova då. Jag är helt chockad över att klockan är så lite och jag har inget att sysselsätta mig med. Oh well, då kanske man kan vakna pigg och utvilad imorn då.

Eller jo, jag kan ju alltid skriva klart den där uppsatsen. Så att den bitska modern blir nöjd...

Puss och kram


Kommentarer
Far Lars

ja, det är väl säkrast så

2010-12-11 @ 20:59:24
Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-17 @ 11:25:25
URL: http://www.grinders.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0