Decembernöje

Nu blir det ett inlägg med länkar. Men det är ju som så att ett av decembers stora nöjen är att gissa HemlisBloggaren och DenRödaTråden i Lottens julkalender. Kanske att jag till och med dristar mig till att påstå att det är decembers största nöje... Och när du läser kommentarerna så tro inte att det är en skock med får som bräker i galen tunna, det är kommentatorer som är på tok för finurliga för att en Leopard ska hänga med. Men att gissa är kul. Att klura på finurliga kommentarer är kul.

Och så var det ju då Pyttis, som nämnde intervjun med Linda Skugge. Nu läser jag Linda långt ifrån regelbundet, men jag ställer mig lika frågande som Pyttis; Vad hände där liksom??
Jag gissar att intervjun gick till lite som följer; Emeli ber Linda berätta om intervjun hon gjorde med Suede, varpå Linda känner att det är dags att berätta om vilka kassa medarbetare hon har... Det skulle vara rätt lätt att be Skugge se sig själv i spegeln, jag tänker att anställer mig kasst folk, så ja, då kanske man är halvrutten som chef... Eller?!

Nu ska jag duscha och sen är det hopp i säng och CSI säsong 7, som får avsluta denna dag.

Puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0