Mammor jag älskar


Jag såg det här inlägget, så jag antar att det oxå ger en hint om vad komma skall, på tv i vår. Underbara, underbara Zinat, med en av de vackraste personligheter en människa kan ha.

Nu ska jag snart sätta mig på bussen och åka tillbaks till Stockholm igen. Har firat påsk hos föräldrarna. Eller firat och firat, vi var lediga och umgicks allihop, kanske man snarare kan beskriva det som.
- vet du vem som åt mest fika? frågade mamma
- jag åt iallfall ingen bulle
- nä, du åt en semla, en after eight, en havreform och en skumraket
- hehe
- mm, jag håller ögonen på dig
- hehe, vadå, är du orolig?
- nä, men jag tycker att du borde vara det, men du bara stoppar i dig, skrattar och är glad.
Hon är så rolig.

Men nu måste jag kila.
Puss och kram



Kommentarer
Panki

Hon är härlig din lilla mamma!

2010-04-05 @ 20:47:25
URL: http://pancake.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0