lite segbloggning

Jag är lite slarvig på att blogga, men det är ju så mycket som händer och fötter hela tiden. Men jag har iallfall blivit erbjuden ett jobb, som inte finns än så länge. Får veta nästa vecka hur det blir med det, men hålla tummarna får ni gärna göra, eftersom jag tycker att det är så attans roligt jobb, än så länge.



det här avsnittet har jag nog inte haft så mycket med att göra, men jag var med på auktionen...

Italienskan kommer jag att kugga så att det bara sjunger om det.
Har annars sökt en sommarkurs kring Deckare... för det kan man ju oxå göra...
C-uppsatsen är inte klar än, men den ska banne mig bli det.
Men först måste jag nog skriva klart den senaste hemuppgiften...

Men nu är det hopp i säng och Grey's Anatomy, som gäller.

puss och kram



Kommentarer
Annika

HÅLLER att tummar jag kan om jobbet.

Vore ju underbart om det blir som du vill!!!

2010-04-29 @ 16:02:18
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Far Lars

banne mig du kan nog om du bara vill, ha det så bra

2010-04-29 @ 19:01:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0