fynd från guldfynd

Jag får ju inte berätta om vad som kommer att visas i tv innan det har sänts, men jag kan väl säga att programledare P blev lite nervös när jag mobbade honom för att hans tingest såg ut som om han köpt det på Guldfynd för 32 kronor... Nu gissar jag att det är jag som kommer att få äta upp det när det väl säljs vidare, men jösses vad det var något jag inte vill äga.. Men vem vet, smaken förändras ju konstant...

Annars sprang jag på Richard Olsson (heter han så?) och han kände inte igen mig iallafall... Jag tar det som att jag spelade Erik Hörstadius så övertygande att han faktiskt trodde att jag var Erik...

Jag råkade ha tv-programmet bla bla Nöjen, vad sjutton heter det nu igen... Jo, Fantastiska Nöjen, stå och gå på tv:n här om dagen. Jag vet inte riktigt, jag har aldrig sett det, jag trodde det handlade om knepiga typer som imiterade drottning Silvia.. typ.. Men Dr Åke var ju med. Trummisen. Det ni, honom har jag sett live. När jag var tonåring. Jag tror minsann att jag även äger en signerad vinylsingel. Undra om det här innebär att jag snart behöver gå på en riktigt bra spelning; det här att jag sitter och tänker på sånt här...

Men Muse ska spela på Zinkensdamm i sommar, DET vill man ju se... och höra...

Puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0