Tisdagstankar

Jag pratade med min psykolog i telefonen förra veckan. Nu är hon inte min, förvisso. Och jag går inte längre i någon form av terapi, även om jag mer än gärna skulle vilja och tycker att alla borde få chansen att göra det, då det är både kul och utvecklande. Hur som pratade vi mest lite skit, att jag fortfarande älskar att köpa skor och böcker och att jag hade kikat lite längtansfullt på en större lägenhet på Hemnet.
- Mjo, men mamma sa att normala människor rensar när de har för mycket saker, hennes dotter letar efter en större lägenhet...
- Men.. är det så viktigt att vara normal då?
- Aaah, jag visste att det var dig jag skulle ha ringt och pratat med då!
Hon är bra hon.

Imorgon är det besök på konsthall som gäller och sammanstråling via internet på italienskan. Jag har inte riktigt lyckats klura ut vad exakt det är meningen att vi ska prata om - mitt lexikon hjälper inte till ett dugg, nej... Men snart så, då är det råplugga som gäller. Jag ska bara.... fixa en studieplats. Och vad jag vill ha en minidator! OM jag vill! Men jag antar att det är bättre att styra upp de datorer man har kanske...

Nåja. Nu ska jag nog streama senaste avsnittet av idol, eftersom jag föredrog att se Modehuset Chanel. Förresten gå in på svtplay och se det, Modehuset Chanel, det är en mysig serie och alla trippar så på tå för Karl Lagerfeldt.

Puss och kram



Kommentarer
Far Lars

Din mor har nog ganska rätt i det här fallet

ha en bra dag

2009-09-16 @ 11:36:57
Annika

Kanke din mamma har rätt, ja...Jag är som du; borde rensa. DET har min mamma gjord då hon besökt mig ;-)

Jag tror att jag också vill ha en minidator...jag tror det, en sån som kan ligga i handväskan...

Hmmm....

Hmmmm...

JO, det vill jag nog...

2009-09-16 @ 13:30:37
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0