idol och smutsigt dansande

Jodå, jag har följt årets idol oxå. Fast mest via nätet, men jag tänkte kika ikväll.. Hur som får jag väl erkänna att jag är grymt imponerad av Eriks röst. Att axla Sebastian Bachs mantel på en idoluttagning bara så där, utan att blinka, det är just det. Imponerande. Vad det gäller självklarhet och utstrålning och allt sånt där, så tvivlar jag starkt på att det kommer att dyka upp någon ny Amanda Jensen... Nåväl. Sen är det ju Anna Anka på tv:n ikväll oxå och jo, jag erkänner, jag är road. Och så Roast på Berns. Så det var den måndagkvällen det.

Har en avhandling att läsa och opponera på om en vecka. Eller en monopponering kanske det blir, eftersom avhandlingsförfattaren inte kommer att finnas på plats. Jaja. Synd att de är så jäkla sega att läsa. Alltid. Att den här akademiska mallen dödar allt intresse som finns. För de ämnen som folk får för sig att forska i är ofta rätt coola.

Och så bara för att jag har youtubat sönder Dirty Dancing.



Jag läste i nån blogg förut, där det var nån brud som tyckte att den filmen var skitkass. Och folk var fula. Jag kände att jag tyckte synd om henne som inte förstod storheten...

puss och kram



Kommentarer
dess

den bruden är säkert skitkass på att dansa själv... och så är hon säkert ännu fulare. dåligt självförtroende.... Hallåååå?!



=D

2009-09-29 @ 16:38:33
Alexandra

Dirty dancing-filmen är kult! Punkt :D

2009-09-29 @ 19:48:30
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0