show and tell: mitt förhållande till

Jag har ju legat lite lågt ett tag nu. Missade temat i fredags, men idag är det tisdag, men ey, jag låtsas att det är fredag, okej...?
Idag har Maisoui bestämt att vi ska prata om vårt förhållande till---ja, vi får välja själva.
Mitt förhållande till mannen - jag har ingen man.
Mitt förhållande till semestern - ptja, som studerande har man ju inte riktigt semester på riktigt så där...
Mitt förhållande till vågen - jag äger en, den matchar mitt röda badrumsgolv, men jag kanske har vägt mig 20 ggr de senaste tio åren eller nåt... ja, jag kanske tar i i underkant, men, ni är med på vad jag menar...
Så jag kör: Mitt förhållande till bloggen.



Jag är lite ambivalent vad det gäller bloggen just nu. Eller vad det gäller bloggar överhuvudtaget. Jag tycker fortfarande att det är kul att kika i bloggar, men att kommentera - jag saknar ord. Jag skulle tycka det var kul att skriva inlägg själv, att blogga, men jag saknar ord. Jag vet inte om jag ska sluta blogga eller inte... Samtidigt är ju bloggen en vän, på nåt sätt... Jag kan bli otroligt trött på mig själv och mina inlägg och även om jag känner att jag kommer på nåt kul att skriva om eller något intressant eller politiskt som bör kommenteras, så orkar jag inte. Just nu har jag helt enkelt ett väldigt mycket hatkärleksförhållande till bloggen. Och då är jag ju ingen storbloggare som har några krav på mig att producera inlägg, utan det är ju bara jag som hänger med i vändningarna... Och ja, det var den här veckans show and tell ;)

puss och kram

Andra fredagsbloggare;



Nilla, Simone, Desiree, Annika, Anne, Petra , Millan, Anki, Marianne , Victoria, Leopardia, Strandmamman Jemaya
MiaD Lena Erica Marie Saltis Lia Anna Taina Christel Musikanta Under ytan Emma Västmanländskan Norrsken och stjärnfall I am Annika Maisoui Inga-Britt Minerva Curieux Sparkling

Helena
Ebba
Lullun
Gerda-Thyra
Anette

--


Just det ja, bästaste Teddy skickade en utmaning;

utmaning1

 

Och jag skulle vilja säga att hennes blogg är: Wordmästerlig

Och inte får man förklara...

Jag är ju sån som bryter alla kedjor, men den som vill får jättegärna plocka med sig utmaningen. Hej hopp!

 

 





Kommentarer
Panki

Näje, du får inte sluta blogga.

2009-09-22 @ 22:33:52
URL: http://pancake.webblogg.se/
Panki

Näje, du får inte sluta blogga.

2009-09-22 @ 22:34:06
URL: http://pancake.webblogg.se/
Radiopojken

Radiopojken är en blogg som börjar ta sig in på listorna genom att kritisera bloggfjortisarna. Och självklart mycket vardag.. Kika in och tyck till.



Http://Radiopojken.blogg.se



Mvh

2009-09-23 @ 04:06:39
URL: http://radiopojken.blogg.se/
Annika

Jag vill inte heller att du ska sluta blogga! Det skulle verkligen vara väldigt trist. En bloggpaus kanske, men sen hoppas jag att du är tillbaka fullt ut igen!

För visst blir bloggen som en vän, och genom den har man ju verkligen träffat vänner.

SÅ, jag hoppas att du INTE slutar blogga!!

2009-09-23 @ 13:44:31
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

**panki: haha, för min blogg är sååå intressant att läsa...



radiopojken: jaha.



annika: egentligen är det ju fel att vara trött på bloggen, när det kanske är sig själv man är trött på... ja, den stackars bloggen får oförtjänt m skit ibland... :D*

2009-09-23 @ 22:06:32
Anna

Jag skrev också om bloggen fast lite annorlunda. Jag tycker nog att det är lika kul att kommentera som att skriva själv. Men jag skulle nog inte kommentera om jag inte hade en egen blogg.

2009-09-24 @ 21:30:09
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0