suck och stön

Suck!
Men å andra sidan kanske det innebär att KD inte ställer upp i nästa val. Jag tar det som ett löfte.
Mental anteckning till mig själv: kolla upp vilken kurslitteratur som ingår i kurserna om intelligent design, någonstans ligger ett ägg begravet.

Jag har inte läst någonting idag. Jag ligger omöjligt mycket efter. Med allt.
Jag har tvättat, diskat, promenerat, postat brev, gjort hemuppgift och glott på tv. Och just nu försöker jag räkna ut hur många sidor jag behöver läsa per dag för att hinna ikapp. Och sen får jag väl erkänna att jag inte riktigt hängde med på 3 teman, inte fler. Jag kanske borde lära mig lite retorik.

Jag saknar att ha en köksbänk!

Jag har fortfarande inget bloggsug.

Puss och kram

ps. angående hägglund, undra om det kan finnas en elit om majoriteten tillhör denna klunga. ds.



Kommentarer
dess

det snöar!!!!



dags å baka lussebullar ;) o pepparkakor!

2009-10-14 @ 08:57:01
Anna (Sthlm)

Alltså är inte han, som är politiker, också del av åsiktseliten?! Knäppis! Och jag hoppas att de inte ställer upp men det kommer de nog tyvärr göra :(

2009-10-14 @ 13:00:23
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com
leopardia

** Dess: hehe, mmmhmmm :)



anna: men tyyyyp, man blir ju lite mållös så där... **

2009-10-15 @ 00:38:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0