bidrag 7

Och så har jag snott ihop bidrag nummer 7 i Panduros kreativitetsutmaning. För snott är just det jag har gjort.







För jag har snott garn kring pinnarna som är på den där vita plastmackapären och sen sytt fast blomman på en av ringarna som följde med smyckesstartkitet som vi fick.
Jag valde att sy fast blomman, eftersom jag tänkte att då är det bara att klippa bort den lite snabbt och enkelt utifall att man vill byta färg på sin ring. Jag virkade inte heller någon ytterkant, som det är på den vita/rosa blomman, jag tänkte att på det sättet kan man ju även variera storleken lite.

Puss och kram

andra bidrag och tävlande hittar ni här.



Kommentarer
dess

eeey, va va de där för rolig sak?!?!?

2009-10-30 @ 09:14:06
leopardia

*dess: det är en rolig sak med piggar på ;) om det nu var den du menade... Blomstervev står det på kartongen, men den är ju från typ innan Franco dog*

2009-10-30 @ 09:19:38
Annika

Nämen vad coolt!! en sådan där liten mackapär har jag aldrig sett förr!

Snyggt blev det också!! Vilken designer du är!!

2009-10-30 @ 15:45:17
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Panki

Villken cool ring!

2009-10-31 @ 10:13:55
URL: http://pancake.webblogg.se/
ankan

Var kan man hitta en sådan pinnmackapär som du gjort blomman till ringen på? Jag har haft en sådan när förra seklet var ungt, gått iväg på nåt loppis troligen...

himla dumt!

Å va glad jag skulle bli att få tag på en sådan igen. Jag gjorde blostershalar med den...

2010-12-05 @ 03:32:07
leopardia

ankan: jag har tyvärr ingen aning. Blomstervev, heter det, så mitt tips är väl att söka på tradera med jämna mellanrum. Den jag har är också från förra seklet, men annars såg jag på nätet att man kan göra en egen i trä, med platta och pluttar... Om jag ser någon inom snar framtid, så skickar jag dig ett mail.

2010-12-05 @ 10:45:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0