Trötter under filten

Pjuh, igår sov jag hela dagen. Vaknade i soffan av nyckeln som sattes i dörren och H som hojtade att det tutade upptaget här. Jag hade tydligen lagt av luren, för det tyckte jag var kul.
Yrvaket tittade jag upp och fick frågan om jag gillade Gulaschsoppa och för att sen bli serverad just Gulaschsoppa och karelska piroger. Jag har det bra jag.
Idag ska han dock på dejt efter jobbet, så idag får jag laga min egen mat.

Nu borde jag väl gå upp och försöka kvickna till liv, men det är ju så skönt under filten.

Puss och kram



Kommentarer
Tess

Jag vet inte vem H är men han får gärna komma förbi med lite gulaschsoppa och kareliska piroger här också! Mums!!!



Kram

2009-11-08 @ 18:35:27
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Maria Byström

Åååå, strax kommer jag också krypa ner under filten. Ambitionen är att plugga men det brukar alltid sluta med att jag tar en lur istället :-)

2009-11-09 @ 13:19:21
URL: http://tinnitussans.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0