pysselslutet

Och så kanske ni vill veta vinnarna i panduros pysseltävling... Eftersom jag terroriserat er med bilder på mitt pysslande i ett par dagar nu...

Vinnaren blev Ellas inspiration med dessa bidrag, som ni även hittar bättre beskrivna i hennes blogg.





(klicka på bilderna för större...)

Motiveringen lyder;

"Vinnaren är en bloggare som gång på gång överraskar med enkla och finurliga lösningar som passar både nybörjaren men även den mer pysselerfarne. Enorm variation genom att använda saker som finns i hemmet, som lustfyllt piffats upp, men också varierat med pysselkreationer som skapats helt från grunden. Stor innovation och banbrytande idéer. Man blir glad och pysselsugen helt enkelt!"

Men två hederspriser delades ut oxå á 1000kr stycke och de gick till;

Carinas Pysselsida för hennes advendtskalender.

(klicka för större)

och till Design & Inredningsbloggen för 'venus med knuff'

(klicka för större)

Och nu har jag snott bilderna, så ifall nån vill att jag ska ta bort, hojta till.


--

Nu ska jag göra det jag gör bäst - äta och se på tv.


Puss och kram




Kommentarer
Annica

Jag har oxå pysslat idag :-)

2009-11-03 @ 23:25:17
URL: http://nageloasen.blogg.se/
Carina

Hej!

Tack för din kommentar hos mig.Det värmer och berör.Roligt att se adventskalendern lite överallt.



Ha,det gott!

2009-11-06 @ 07:43:07
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0