leopardmos

Shit, jag är helt mosad. Har fortfarande John Blund-grus i ögonen. Nackdelen med att lägga sig tidigt och somna om när man väl vaknat... Eller baksidan av att förbereda morgondagen och tro att man ska göra superdupermycket så att man tröttar ut sig redan i tanken.. Jag vet inte.

Jodå, men så att, jag har ju fortfarande en 4 sidor av uppsats att skriva och skicka iväg innan 10 imorn. Det blir en seg natt eller seg morgon.

Mina grannar är ju ett kapitel för sig. Just nu har de disco där uppe. De kör musik via datorn. Hur jag vet att de lyssnar via datorn? Jo, för de har msn igång så varje gång de får meddelande så blippar det där msnljudet till... Suck. Funderar på att gå upp och informera om att det går att stänga av ljudet på msn...

Min kombo är påväg hem. Då blir det snart maaaat. Nej, nej, jag lagar inte, jag ligger i soffan och väntar. Fast jag skulle vilja sova. Men ikväll hoppas jag att det är Antikdeckarna. Jajamensan.

Puss och kram




Kommentarer
Maria Byström

Du kommer greja det!



Vad som oroar mig just nu är att saffran har blivit så dyrt. 0.5 gram på Ö&B kostade 29.90. Hutlöst (brukar kosta en femma, liksom)...

2009-11-12 @ 21:47:05
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Maria Byström

Du kommer greja det!



Vad som oroar mig just nu är att saffran har blivit så dyrt. 0.5 gram på Ö&B kostade 29.90. Hutlöst (brukar kosta en femma, liksom)...

2009-11-12 @ 21:48:16
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

*Maria: du känner ingen som reser till tex Iran eller Libanon och kan köpa åt dig, såg på nån blogg nån som sålde för 16kr, men jag minns inte när el vem...*

2009-11-12 @ 21:48:54
Heyli

jo de har du så rätt i, tror jag letat genom typ hela bloggvärlden utan att hitta speciellt många.. de är synd de tycker jag! kommer du på låten så kom gärna in igen och tipsa mig :)

2009-11-13 @ 00:42:42
URL: http://heyli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0