Gamla och nya vänner från Melrose Place

Det gäller Melrose Place. Jag råkade logga in på en av de där bortglömda sidorna, ni vet en sån där man blev medlem på för hundra år sen, men inte riktigt vet varför eller kommer ihåg att kolla. Och jaja, nej, jag råkade inte logga in, det var ju fullt medvetet jag klickade på 'logga in' men ni förstår. Hur som, så hittade jag att jag kunde hämta ut tvåhundra pix på cdon där. Tack säger jag och tänker beställa Melrose Place säsong 3.

Melrose Place 2009 börjar ju sändas nu snart på tv400, ellr rättare sagt den 23e november och jag fick ett trevligt mail ifrån tv4 med ett tjuvkikarklipp, som jag tänkte dela med mig av;



Jag har redan streamat Melrose Place från USA, naturligtvis, kunde ju inte bärga mig. Vad jag kan säga om Melrose Place 2009 är att den funkar, men den är ju inte Mellis, så som vi besatta Mellisnördar känner Mellis. En stor skillnad är att saker och ting är dolda för tittaren. I gamla Mellis, om någon blev ihjälslagen och nergrävd av Jane och Sydney, så visste tittarna om det, det blev ingen mordgåta av det. Så karaktärerna blir inte lika mycket av vänner. MEN jag tvekar inte att ge Melrose Place 2009 en chans, det är ju ändå Mellis liksom!

Puss och kram



Kommentarer
Hanna

Får för mig att människor som kollade på Bevvan inte kollade Mellan. Jag var bevvan-fan, big time. 90210 liksom.

2009-11-18 @ 10:41:00
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Annika

Igår gästspelade en viss Heather Locklear i sin gamla roll som Amanda Woodward...Hihi...

nej, jag tittade inte men jag kunde inte undgå att höra hur avsnittet gjordes reklam för på radion time and again under gårdagen...

2009-11-18 @ 14:05:58
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0