Lite festival i Tyskland

Sitter på ett hotellrum någonstans i Tyskland och glor på melodifestivalen... Mina favoriter är typ nästan alla... Jäkligt stark festival i år...
Jag gillar Portugal, Sverige, Frankrike, Armenien, Azerbajdzjan, Bosnien-Herzegovina, Estland, Danmark, Tyskland, Moldavien, Albanien, Norge, Ukraina, Rumänien och Finland... MEN jag saknar faktiskt de svenska kommentatorerna, för de tyska ja, 1 förstår jag bara hälften och sen säger de knappt nåt... Oh well, som ni förstår kanske jag inte kör någon mega kommentar kring schlagerfestivalen den här gången...




Något lunchstopp i Lübeck... Jag försökte komma på när man började bygga hus av tegel... Eller iallafall kyrkor av tegel...

Jag tror att Norge ligger rätt bra till...


Puss och kram




Kommentarer
Panki

Men alltså, sveriges bidrag var ju verkligen så jävla överdåligt igår. Vit klänning och vit bakgrund, why?

2009-05-17 @ 10:02:21
Annika

VAD kul att du är i Florens, eller i Tyskland när du skrev detta inlägg!

COOLT att se ESC på annan ort än hemma. Lite annorlunda, men ändå samma!!

Gillar bilden!!!

2009-05-18 @ 15:28:40
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

annika: haha! jag måste bara säga att jag och brorsan hela tiden konstaterade att tyskland är som sverige, fast ändå inte... så din kommentar passade in, fast tvärtom, eller fast ändå inte.. ;)

2009-05-27 @ 13:54:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0