publicist

Jomen så att, nu är jag ju publicerad i ena delen av en antologi i två delar. I del två finns jag tillsammans med poetprinsessor som Teddy och Jånna. Detta eminenta verk finns till salu här. Men nu har ni ju länkar till dessa kvinnors alster, så nu behöver ni ju egentligen inte köpa böckerna OCH jag kan inte lova att Jånna är i del två, men jag ska kolla upp det... Bla bla bla, hur som har de lovat att överskottet från en ev försäljning ska gå till välgörenhet, ett 90-konto.


Idag på eftermiddagen blev det en svullo-snabb-fika med Pelin.



Jag åt en chokladtopp, fast jag fick inte kalla det chokladtopp, för det heter ju biskvi, själv skulle jag vilja påstå att en biskvi inte kan vara så stor som denna var, men, men... Ja, som ni märker kom jag ju inte ihåg att fota något innan det var borta...

Imorn är det fridag i Lund och ja, naturligtvis borde jag skriva på uppsatsen, men vi får väl se hur det blir...

På lördag blir det buss mot Italien...

Puss och kram





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0