sovmorgon

Så där ja, nu är jag provad. Glömde minsann att ställa klockan, eller så stängde jag av alarmet i sömnen, men det känns lite som att det inte är så troligt...



Det här är nämligen min väckarsignal, man vaknar rätt bra av den... Och tror att man är med i någon actionrulle...
Hur som hade jag turen att vakna kl 7. Jag hann inte skriva något mer på uppsatsen, men åtminstone komma i tid till provtagningen.

Funderar på att gå och rösta idag, men jag ska först se vilka öppeTtider som finns, de kanske har öppet imorn...

Nä, nu är det dags att morna sig med en kopp kaffe.
Jag har förresten lärt mig ännu en grej idag. Om man fastar innan prov så är det okej att dricka vatten, svart kaffe och té utan socker eller mjölk.

puss och kram




Kommentarer
smäm

jag brukar stänga av mitt alarm i sömnen. livsfarligt.

2009-05-29 @ 12:23:27
URL: http://smam.blogg.se/
Annika

Det var en väckningssignal som heter duga...

Jag har inte röstat...Vet inte varför...

Sorry about that, men jag känner mig så off härborta där jag sitter....FAAAAR from Europe...

2009-05-29 @ 12:38:45
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0