Hjääääälp!


Allvarligt, jag behöver hjälp. Jag råkade för cirka 1,5 veckor sedan se en mercedes och sen dess har jag gått runt med



just det, den här låten i skallen. Och jag kan inte påstå att jag någonsin varit särskilt stort fan av Orup eller ens gillat den här låten,  vilket innebär att jag inom snar framtid kommer att bli komplett vansinnig.... Och jaja, skämt om att man inte kan bli något man redan är... la la li... Men, snälla, ge mig istället en BRA låt som lätt fastnar i skallen så att jag kan få ro igen!

Puss och kram



Kommentarer
Anonym

Cara cara mia, cara cara miiiaaa

lalalalaaa

;)

2009-05-28 @ 19:22:22
fidolin

Det var alltså jag som skrev, men mitt namn försvann...?

Haha, jag kanske egentligen inte skulle avslöjat att det var jag :D

2009-05-28 @ 19:23:44
leopardia

fidolin: aaaaaaaaaaaarrrrrrrrggggggggggh! (tänk dig gargamel nu)haha! gissa liksom vilken låt jag hade i skallen innan orup dök upp?

2009-05-28 @ 19:28:05
Linda

Åh please darling stötta mig genom att rösta på mig nr 1 här;



http://prettyshawty.blogg.se/2009/may/rosta-pa-veckans-blogg.html#comment

2009-05-28 @ 19:48:04
URL: http://hummingbird.blogg.se/
smäm

"jag vill leva la dolce vita" brukar sätta sig... den är inte bättre att ha på hjärnan dock :P

2009-05-28 @ 20:40:15
URL: http://smam.blogg.se/
blackart

Jag hade womanizer i skallen hur länge som helst. WOMANIZER, get it!!!! så att alla på jobbet blev (sitt namn)-anizer, det var typ sjukligt! uää.

2009-05-28 @ 22:56:59
URL: http://dildo.bloggsida.se/
leopardia

smäm: haha, men 'jag vill leva la dolce vita' kan jag iallafall leva med ett tag, tack!



blackart: hehe, men lite roligare kanske än de ändelser som passerat under tiden jag jobbade på mitt gamla jobb... där var det namn+björn, okej, men sen blev allt till -brallan, -mun, -munnen eller så var allt bara leif... du vet 'jag ska gå till matbrallan' osv...

2009-05-28 @ 23:44:51
fidolin

Jahaja, trodde jag skulle jäklas lite med dig genom att föreslå Cara Mia, men gissa vem som hade den i skallen hela kvällen igår, hela natten i natt (varje gång jag råkade vakna till lite) och hela morgonen idag... Försvann inte förrän jag kom till gymet, men nu kom jag ju att tänka på den, så nu sitter den väl där igen... suck...

2009-05-29 @ 12:29:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0