Det här är sannolikt ett blogginlägg

Hur kan man bekräfta något som sannolikt? Det var lite roligare, för förut var det 'Svininfluensa nu troligen i Sverige', påtal om värdenyanser i ord... Jag känner att jag bara vill säga att det troligen är sannolikt att det just nu, i denna sekund, finns en skara idioter bland befolkningen... Eller, vadå?!

Jag, bland annat. Eftersom jag igår trodde att jag skulle komma hem idag och vara pigg som en lärka och fixa golvutrymme i förrådet. Just nu lider jag nämligen av i-landsproblemet att förrådsgolvet är belamrat med backar och kartonger som innehåller vinylskivor och alltså inte är särskilt lämpade till att kliva på när man ska ha tag i något annat där ute/inne... Planen är att undersöka hur det går att stuva om på bästa möjliga sätt, alternativt se vad som går att skiljas ifrån.

Jag sålde förresten en av mina gamla Skid Row-t'shirtar på nätet, för 300 pix, jag var snäll och prutade - hon blev nöjd och glad.

Nä, dags att se ett avsnitt Law and Order och samla krafer.
Om jag skriver 1 sida om dagen på b-uppsatsen borde det ju inte ta mer än 10 dagar innan den är färdig, det är min plan.  För om 1,5 veckor drar jag till Italien.

puss och kram



Kommentarer
dr. no

I fortsättningen säljer du inga skid row tshirts - maila dom direkt till [email protected].



Herregud, vi kan ju inte släppa sådana rariteter till vilka jävla stolpskott som helst som du har träffat på internet!

2009-05-04 @ 16:20:04
URL: http://omniaabsurdumest.blogg.se/
leopardia

dr.no: jag funderade ett tag på formuleringen där innan jag la ner... via nätet, på nätet, t-shirten låg ju i en lådda, jag är förvirrad... den dan jag lyckas e-posta iväg dem, ska jag maila alla till dig.

2009-05-04 @ 16:29:27
Annika

KUL att du ska till Italien...

Aaawww---blir smått avis!

Bra sätt att tjäna lite extra pengar på att sälja gamla t-shirts...

Bra ide...hmmmm...har jag ngt att sälja??

2009-05-05 @ 12:53:29
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
TeddyElin

Jag blir väldigt avis på kommande tripp, men du förtjänar den säkert..:) Sannolikheten att jag åker till Italien inom snar framtid är minimal, det är bekräftat. Trevlig resa!

2009-05-05 @ 22:14:26
URL: http://runtiring.wordpress.com
Maria Byström

Klart du fixar uppsatsen! Och gud så kul med Italien :-)

2009-05-06 @ 21:50:52
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

annika: jag kände att nu har de legat i förrådet tillräckligt länge... Italien ja :)



Elin: Hehe, jo, jag har gjort jäääättemyyycket för att förtjäna den trippen ;) Du, jag är lite smånyfiken på vad det var för plagiat det rörde sig om när det gällde antologin, påtal om ingenting...



maria: vi kan väl säga som så att än har jag inte börjat ens ;)

2009-05-06 @ 22:21:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0