I mitt huvud

Det sker nån gång nästan varje dag att den här dyker upp i min skalle;



jag kan inte hjälpa det, låten, dansen, dräkterna... Och sen lusten att dansa med...

Jag har iallafall fått minst G på projektarbetet iallafall. Idag höll vi muntlig redovisning. Jag suger verkligen på att powerpointa och prata inför folk så där. Jag är ju den där envisa typen som inte klarar av att förbereda mig eller planera vad jag ska säga, utan helt resolut ska vara så obstinat att jag vägrar göra annat än improvisera fram något. Jag vet inte varför, men sån är jag. Det här resulterar naturligvis i att jag glömmer bort hälften av det som finns att säga om det givna ämnet, men, men...  Vår lärare sa iallfall att alla var godkända, så då är jag nöjd.

Och imorgon startar hemtenta A och på onsdag hemtenta B. Men sen är ena kursen klar iallafall. Då ska det firas med lite besök på nåt museum, banne mig. Ni ser, hej, jag är värsta pensionären... Jag firar med museibesök.
Nä, men jag såg att Nordiska hade en utställning med modebilder från 40-talet och framåt och moderna har alltid bra grejer och Nationalmuseum har ju Prerafaeliterna... Jaja.

Puss och kram


Kommentarer
Elina

Snygg blogg !



Kolla gärna in min också, har en tävling där.

Du vill väl bli veckans blogg?

kram

2009-03-18 @ 19:35:30
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Far Lars

Josefine, grattis på din namsdag i dag torsdag

2009-03-19 @ 17:58:34
Over Head Headphones Review

ka hade en utställning med modebilder från 40-talet och framåt och mo

2012-01-17 @ 04:30:21
URL: http://www.buybeatsdreheadphone.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0