tröttobängo

Ställde klockan på halv nio, ringde och väckte brorsan, somnade om och här sitter jag nu och har inte hunnit äta frukost än. Om jag bara kunde sluta vara så trött hela tiden, jag har inte tid med det här! Har funderingar kring att undersöka vad Ica Maxi kan tänkas ha för semlor, men det är alldeles grått ute, så man blir bra osugen på att gå ut...

Testade googles översättning på bloggen här förut;
- Är det bara jag som tycker att Martin är sjukt lik Hugh Grant?
- It is only me who thinks that Martin is sick like Hugh Grant?
Det är humor.

Puss och kram



Kommentarer
Linda

hm grått..?.Idag så grillade vi för första gången iår,helt underbart!!Kolla in bilderna i bloggen min;)

2009-03-22 @ 15:45:02
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Petra H

Ha ha ha!! Det kan bli lite fel ibland med de där automatiska översättningsprogrammen...

2009-04-04 @ 05:31:03
URL: http://petchie.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0