Infekterad, sanering pågår

Min kära, bärbara vän har virus. Det råder sorg här. Jag kör två virusprogram, vilket gör att jag inte vet vilka filer som är infekterade och vilka som tillhör det andra virusprogrammet. Jag har inte tid med det här, jag har en hemuppgift att göra. Utforskan startar av sig själv.
Mozilla och Ie startar av sig själva och hänvisar till någon sketen malewarescan som jag inte tänker göra, alt hänvisar till nån sajt med nåt virusprogram att ladda ner.
Själv sliter jag mitt hår.
Nå, nu vet ni varför jag inte far runt i era bloggar och spottar ur mig kommentarer iallafall. Min sjuke vän Knut låter mig inte komma in på internet utan att läsaren kraschar.

Puss och kram



Kommentarer
Viktigt strunt

Aj fy fasen va illa! Jag lider med dej, skam åt den lille sate som uppfann viruset..



Nåväl, vi finns kvar här=)

2009-03-05 @ 18:49:48
URL: http://viktigtstrunt.blogg.se/
leopardia

Viktigt strunt: den lille saten har jag bara en sak att säga; you can run but you can't hide... ;)

2009-03-06 @ 19:21:26
Sport Watch

i era bloggar och spottar ur mig kommentarer iallafall. Min sjuke vän

2012-01-17 @ 04:28:13
URL: http://www.bootsuggsale.org/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0