bortglömda tips och halvutmaning

Jag vet inte vad det är med mig, jag är så sjukt trött att det är galet. Okej, okej, jag brukar vara trött, men om nån som brukar vara trött tycker att det är helt galet, ja, då förstår ni kanske hur trött jag är.. klockan 13 på dagen när telefonen ringer så är jag helt medvetslös och då var jag ändå inte uppe särskilt sent dagen innan... Och så har det varit i en vecka nu... Och jag börjar bli lite trött på det....

Nåja, jag ska inte gnälla, jag är ju glad.

Jag blev utmanad av bästaste Pelin förut, men tji, den utmaningen har jag redan gjort på helt frivillig basis här. Och jag känner att jag inte kan tillföra något genom att fylla i den igen... Men den som vill får gärna plocka med sig listan och hojta till så kommer jag förbi och kikar...

Annars är det bra när man får tips från Doktor Död, om hemsidor värda att kolla in och inte kommer ihåg vad de hette och man liksom struntade i att skriva upp, för man tänkte att man kunde googla rätt på dem... Lång näsa, skulle man kunna säga. Funkar ju inte alls.

Jag fick iallafall godkänt på senaste kursen, den där tentan jag satt och skrev under Oscarsgalan. Det känns fint. Nu har jag bara projektarbete på krimteknik och hemuppgift om nån kanonisering att göra. Grattis. Och här sitter jag och bara vill sova eller glo på Grey's Anatomy. MEN en rolig sak var att de  på biblioteket gav bort massa böcker inom konstområdet. Inte för att jag behöver fler böcker, men man kan inte bara ignorera böcker med texter av Clement Greenberg och killarna... Eller böcker med arkitektur av Le Corbusier... Nåja.

Puss och kram




Kommentarer
Far Lars

vad du är duktig ibland

2009-03-03 @ 20:46:02
Panki

upp å hoppa lilla loppan

2009-03-03 @ 21:20:09
URL: http://pancake.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0