seeeeeg

Lite seg är man ju fortfarande, så än så länge har dagen mest tillbringats i soffan framför Profiler.
Festen i fredags var rätt lugn och så där soft och trevlig. Till slut orkade jag dock inte hålla mig vaken längre utan somnade på min plats i soffan. Men det var bara F, D och D kvar som höll facklan högt och jag tror nog att de oxå var rätt trötta... Nu var det ju Donalds födelsedagsfest, men jag fick oxå massa fina födelsedagspresenter. Bland annat boken om Noice. Jag har ju alltid varit ett Noicefan, jag menar varför Gyllene Tider, när Noice fanns?!

Igår kom H förbi och hämtade lite böcker jag tagit åt honom på biblioteket. Naturligtvis glömde jag ett plocka fram några, men jag var trött och småbakisseg, så... Jag var nog inte världens bästa värdinna, jag tvingade honom mest att sega i soffan med mig. Gjorde strips utan någonting till och istället för att städa under väntan på att han skulle dyka upp, ja, då sov jag... Så nu fick han vatten på kvarnen till hur stökigt jag har... För här är det spår efter uppsatsskrivning, i alla dess former...

Nä, dags att dyka ner i soffan igen.

Puss och kram



Kommentarer
Fritt ur hjärtat

Nix! Ingen soffa idag. Upp och rösta!!!! Lite mer konkret bli det här;

http://fritturhjartat.blogspot.com/2009/06/alla-dessa-skal-att-inte-rosta-i-eu.html

2009-06-07 @ 15:00:57
URL: http://fritturhjartat.blogspot.com/
leopardia

Fritt ur hjärtat: men jag röstade redan i onsdags jag :)

2009-06-07 @ 15:05:35
Annika

Noice...ett bedårande barn av sin tid...den lp:n hade jag och min syrra!!

Den var bra.

men annars gillade jag nog gyllene tider bättre. ähum...hur kunde jag jag...hehe...

2009-06-08 @ 13:12:28
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

annika: hahahaha! ja a, hur kunde du??? ;)

2009-06-08 @ 18:38:42
fidolin

Annars är det väl fanan man brukar hålla högt...? ;)



Men som jag skrev i messet förut, när klockan är sju på morgonen är det ok att man däckar i soffan! :)

2009-06-09 @ 02:37:46
leopardia

fido: hehe, men jag tänkte på den här os-facklan...

ja, det var ju inte däcka för att jag var packad utan, mer att nu har jag varit vaken i ett dygn :)

2009-06-09 @ 09:20:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0