Tiden den bara går och går

Jag vet inte hur det ligger till med tiden... Finns den egentligen. Jag har varit vaken sen halv sju ungefär och först nu äter jag frukost... Och inte har jag gjort något... Eller jag har pillat lite med gruppuppgiften, men jag kan inte påstå att det är en längre stund... Hmm...
Nu är jag iallafall vrålhungrig. Havregrynsgröt med blåbärssylt.

Fick svar på mina prover förut, att de var helt normala men att jag eventuellt kunde ha haft en virusinfektion... Vad vet jag, kan man ha sådana i flera år...? Jag är ju förresten fortfarande trött... Jaja...

Puss och kram



Kommentarer
Hanna

Finns det verkligen krav på att prestera dagar som dessa...?

2009-06-13 @ 13:37:17
URL: http://hannasplats.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0