söndag

Okej, jag vet att man inte ska hänga ut folk som idioter, men ibland är det bara jobbigt att diskutera med folk. Inte för att de har knepiga åsikter, utan mer för att de inte fattar vad man säger och när de väl gör det så tror de ändå inte på att det man säger är sant... Eller när man diskuterar med folk som totalt saknar begreppet kritisk granskning... Men eftersom jag inte ska hänga ut folk trots att jag förklarat samma sak sjutton gånger, och inte bara jag har gjort det, så väljer jag att hänga ut någon helt och vilt främmande person. Och dessutom vet jag inte ens om det är sant, men det spelar ingen roll, jag vill bara förklara på ett ungefär hur det känns just nu...
Jag har en polare vars flickvän var på semester i Grekland. Hon reste dit med en väninna och den här väninnan kunde inte för sitt liv förstå varför hon inte fick in Nattradion, då hon hade med sig svenska batterier...
Jag har en gammal skolkamrat som trodde att strykfritt på torktumlaren innebar att tvätten blev struken.
Jag vet inte vart det brister, om det är hos mig eller om det är hos andra... Men just nu skulle jag hellre vara i Grekland och försöka få in Nattradion...

Puss och kram



Kommentarer
Annika

HAHA, och jag har känner en svenska här som aldrig flyger British Airways för att hon tror att det är mer turbolent där dom kör. I "just deras luftrum"!! MY GOD! OCH detta sa hon med största allvar...

Nattradion med svenska batterier är ju klassikst BRA!! HAHA!!

Jo, jag vet nog hur du känner dig just nu, ibland är det som att slå huvudet i en vägg..

2009-06-15 @ 13:28:01
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Doc

Hahaha, näää... kan någon vara så dum?

2009-06-15 @ 15:47:05
URL: http://docat.blogg.se/
Barbamorsan

Kul! Jag känner en tjej som på fullaste allvar trodde att om man red killen vid befruktningstillfället så skulle det resultera i en flicka.

2009-06-15 @ 22:33:41
URL: http://barbamorsan.se
Anna

Haha, inte smarta människor du har runt omkring dig! ;)

2009-06-16 @ 22:01:23
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com/
leopardia

*annika: du ser, logiken är strålande hos vissa :)



doc: hehe, jag vet inte, jag har ju bara hört det i andra hand så att säga...



barbamorsan: då gäller det ju att hålla koll på NÄR man blir befruktad och inte busa det minsta :D



anna: om jag skulle berätta om bruden jag inte skriver om så skulle världen få magsår ;)*

2009-06-17 @ 17:42:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0