så som man lär sig att gå

Okej, det har gått lite framåt med bokhylleprojektet. Jag beslöt att bära ut kåseriböcker och dylikt till en hylla i förrådet. Dock var jag ju tvungen att spara Barbro Alvings böcker inne, så där försvann den enheten till en tvåhet. Men, man kan säga som så här att när vissa projekt hellre får en att ställa sig och diska, ja, då kanske man borde ha struntat i dem från början... Nåja, skam den som ger sig.

Men jag undrar ändå, varför kan de inte bara göra alla böcker i samma format?

Puss och kram





Kommentarer
Annika

Vi är så lika på den här punkten Mitt hus håller på att svämma över av böcker, och jag vill inte göra mig av med en enda en. SÅ, jag förstår ditt dilemma.

LYCKA till!!

2009-06-09 @ 19:55:18
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Panki

Få se bilder på nystylade bokhyllan då!

2009-06-10 @ 11:46:29
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

Annika: Det finns väl förvisso en och annan, som jag skulle kunna skiljas ifrån, men då känns det å andra sidan som att en bok mer el mindre gör ju ingen skillnad, så den kan lika gärna få stå kvar...



Panki: hehe, inte färdig än...

2009-06-11 @ 11:57:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0