müsli och uppsats och konst

Jo, men visst har jag varit vaken sedan halv nio och ändå inte fått något gjort, inte ens frukost i magen... Jag tror jag skrämde blomsterbudet lite med att fortfarande vara klädd i pyjamas när han ringde på...

Nu ska jag iallafall gå till biblioteket och leta fynd och in i affären http://www.saltakvarn.se/press/documents/images/burk_300.jpg
och köpa fil och bananer så att jag har något att
 blanda med Leopardias frestelse...

För när jag kom hem från Italien så fanns den att hämta
på posten, min egna blanding från min müsli. Dyr men god.
Men nu spelade inte priset någon roll, för det var en vinst :)

Jaja, det är så långt jag har kommit än så länge,
men idag ska banne mig uppsatsen skrivas klart...

Jag har hittat en ny favoritkonstnär. Eller ny är han ju inte,
men ny för mig...
GAN. Göran Adrian-Nilsson.


Puss och kram




Kommentarer
Annika

Men vad KUL!!! Den skulle jag vilja prova. OCH, vilken fin burk.

Det är ju värt att köpa därifrån enbart för burkens skull.

Lycka till med uppsatsen!

2009-06-03 @ 13:40:23
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Tina

Grattis på födelsedagen!

Kram Tina

2009-06-03 @ 16:12:56
Anonym

Härligt. Å, egen müsli. Och visst är det kul att upptäcka ny konst. Jag måste skärpa mig och bli bättre på att gå och se utställningar och så. Det är ju så kul!



2009-06-03 @ 22:30:12
leopardia

Annika: du får testa när du är hemma i Sverige igen :)



Tina: Tackelitack tack :)



Anonym, men jag gissar på Maria B, på stilen?: Alltid kul med konst, man blir som glad :) vi får göra sällskap någon gång!

2009-06-03 @ 22:46:41
louise

är det din dag idag? grattis!

2009-06-03 @ 23:14:30
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/
leopardia

louise: jepp, det var min dag igår :) tack! :)

2009-06-04 @ 09:28:21
Anna

Jag köper Saltås dinkelmüsli - så himla god! Men kanske borde blanda en egen! Beställer man genom deras hemsida eller?

2009-06-04 @ 22:12:44
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com/
leopardia

anna: jag gillar oxå deras grejer, men ja, min blandning gick på 189pix med burk... hur som, om du klickar på längen 'min müsli' så kommer du till sidan där man beställer, så kan du kika vad som finns att välja på...

2009-06-05 @ 00:26:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0